3 Kasım 2009 Salı

SÜRPRİZ SEVER MİSİNİZ?


"Sürpriz" en sevdiğim şey...:) özel bir gün olsun, hediyeler alayım, birşeyler hazırlayayım... e tabi bana da yapılması ayrı bir keyif ;) Böyle zamanlarda değişik birşeyler bulmak daha da hoşuma gidiyor... Son zamanlarda internette bonnyfood diye bir site sürekli karşıma çıkıyordu, bir gün bir bakayım dedim ve bayıldım! Kurabiyelerden, brownielerden, meyvelerden yapılmış birbirinden renkli hediye sepetleri, özel günler için farklı farklı hazırlanmış sepetler... Fakat tek kötü yanı İstanbul'da olmasıydı ama sonrasında şehir dışına da gönderim olduğunu gördüğümde kafaya koymuştum mutlaka ilk özel günde burdan bir sipariş verecektim. Tam bu keşfimin üzerine Ankara'da da buna benzer bir yer olduğunu öğrendim, "Fruit and the City" tek fark burada sadece meyvelerden hazırlanmış sepetler olması ki bence daha da sağlıklı :) veee işte beklenen gün gelmişti bu güzel sepetlerden süpriz yapma zamanı... canım arkadaşlarımın 2. evlilik yıldönümünde onlara çikolatalı çileklerden ve ananaslardan yapılmış Sevgi Sepetini hediye olarak gönderdim ve gerçekten çok beğendiler. Hazır yılbaşına da az kalmışken bence sayfalara siz de bir göz atın ve bu güzel sepetlerden sevdiklerinize hediye edin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder