23 Kasım 2009 Pazartesi

7 KOCALI HÜRMÜZ



Haftaya yine bir film ile başlayalım... Bu hafta gösterime yeni giren filmler arasında Yeni Ay en popüleriydi. Malum Alacakaranlık serisi ve aktörümüzün yılın en seksi erkeği seçilmesinden dolayı özellikle genç bayanlar tarafından bir hayli  ilgi ve alaka görmesi beklenen bir filmdi. Serinin kitapları ve bir önceki filmi benim çok fazla ilgimi çekmediği için bu filmi de görme isteğim olduğunu söyleyemeyeceğim ama salonların müdavimler tarafından dolduğunu tahmin edebiliyorum.

Biz yeni gelen diğer filmler içinden 7 Kocalı Hürmüz'ü seçtik. Seçimimizde oyuncu kadrosunun büyük etkisi oldu. Film başından sonuna kadar çok keyifli. Dekoru ve kostümleri o kadar renkli ki bazen bir çizgi film izliyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz. Bu neşeli filme müzikleri de eşlik ediyor ve filmin müziklerinin albüm halinde piyasaya çıkacağı haberi de eminim benimle aynı fikirde olan herkesi sevindirmiştir.

Bu dönem türk filmlerinin sayısı yabancı filmleri geçti, ben bu duruma seviniyorum çünkü içlerinde gerçekten çok başarılı olduğunu tahmin ettiğim filmler var. İzlemek için vizyona girmesini sabırsızlıkla beklediklerim;  Adını Sen Koy, Başka Dilde Aşk,Vavien,Yahşi Batı, Ejder Kapanı ve Eyvah Eyvah.

3 yorum:

  1. Yorumlar blog kültürünün önemli bir unsurudur.
    Daha başında sayılan blogunuza yolu açık olsun dileklerimle...
    Blog izleyicisi de olduk sayenizde :))

    YanıtlaSil
  2. sevgili okurum çok çok teşekkür ediyorum...sizin blogumu izlemeniz ve yorumlarınız benim için çok kıymetli..:))

    YanıtlaSil
  3. Ama ama noldu devamı gelmiyor blogun...

    YanıtlaSil