18 Kasım 2009 Çarşamba

MİNİK KİTAP KURDU :)


Sanırım bu ara kitap okumak bana iyi geliyor. Biri bitiyor biri başlıyor ve o da hızla okunup bitiyor. :) Size Kayıp Gül'den bahsetmiştim. Onu bitirir bitirmez Yüreğim Seni Çok Sevdi'yi okumaya başladım ve o da iki gün içinde evde bulduğum her boş vakitte büyük bir merakla okunmak suretiyle bitti. Aşk üzerine yazılmış güzel bir roman ve mantık mı ağır basmalı yoksa aşk mı diye düşündürten tavsiye edebileceğim bir kitap.

Şimdi sırada yine okunmayı bekleyen bir kitap var Ayşe Kulin-Veda. Aslında uzunca bir süre önce aldığım, okunmak için sırasını bekleyen kitabıma sıra geldi nihayet. Ayşe Kulin kitapları genelde okunması keyifli kitaplardır. Bu dönemin Veda için uygun bir zaman olduğunu düşündüm çünkü önümüzdeki hafta başlayacak bayram tatilinde Ankara'da kalmaya karar verdim ve  boş vakitleri Veda'ya ve sonrasında bu kitabın devamı olan Umut'a ayırabileceğimi düşündüm.

Bunlardan sonra sırada yine çok merak ettiğim Ömer Özgüner'in günümüz kadın-erkek ilişkilerini,yıpranan ilişkileri, dinmeyen arzuları, mutluluk-mutsuzluğu ve buna rağmen nasıl devam edilebildiğini anlatan, son zamanlarda çok konuşulan Başkasını Seviyorum'u var.

Sizin listenizde neler var? Önerilerinizi bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder