27 Ocak 2010 Çarşamba

LATERNA ve MINNA'S

Bence Ankara, arkadaşlarla, dostlarla güzel sohbetler eşliğinde yenilen keyifli yemeklerle güzel bir şehir halini alıyor. Belki de bu yüzden günbegün Ankara'daki restoran sayıları artıyor. Eskiden belli başlı yerler vardı ve döner dolaşır oraya giderdik. Ya da belki de benim gençlik dönemi denilen sürecim o şekilde geçti. Vazgeçilmez yerler (eminim hepiniz için bir anlam ifade ediyordur); Tunalı Tadım Pizza (neşeli, alışverişli bir Tunalı Hilmi gezintisi ardından), Villa (hele ki havalar da güzelse bahçesinin keyfi bambaşka olurdu) ve Budakaltı. Benim hayatımda Budakaltı ve Villa uzun yıllar geleneksel doğum günleri kutlanan mekanlar olmuştur ve hepsine ait birbirinden güzel anılarım var.

Alışkanlıklarınızdan kolay vazgeçemiyorsanız, sizin de benim gibi hayatınız belli yerlerde geçiyor demektir. Tabi yine de yeniliklere de açık olmak ve bu vesileyle yeni alışkanlıklar edinmek de lazım.. Ankara'da son zamanlarda adım başı yeni restoranlar açılıyor veya varolanlardan yeni haberdar oluyorsunuz. Bu şekilde birini geçen sene, birini de bu sene keşfettiğim iki yerden bahsetmek istiyorum size, yeni vazgeçilmez yerlerimden...



Birincisi Laterna, Tunus Caddesi üzerinde küçük bir Yunan Restoranı. Nefis Ege yemeklerini tadabileceğiniz, cuma cumartesi akşamları Ege şarkıları, çarşamba günleri  eski 45'likleri dinleyebileceğiniz bence çok keyifli bir yer. http://www.laterna.com.tr/




Minna's da daha çok yeni öğrendiğim ama bu kısa zaman içerisinde birkaç kez gidip çok keyifli akşamlar geçirdiğim bir mekan. Adı gibi minnacık,değişik lezzetleri de içeren (Lübnan yemekleri gibi) menüsüyle çok güzel yemekler yiyebileceğiniz ve  gecenin devamında arkadaşlarınızla karaoke yapıp çok eğlenebileceğiniz bir yer.http://minnasbistro.com/tur/index.htm

Hem Laterna hem Minna's için size önerim gitmeden önce rezervasyon yaptırmanız. Çünkü rezervasyonsuz gidişlerde yer bulamama gibi bir süprizle karşılaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder