15 Ocak 2010 Cuma

Bahar

Bahar özlemimin yoğun olduğu bu günlerde sizinle bir şarkı daha paylaşmak isterim :) Ayşe Kulin'in kalemi Candan Erçetin'in müziği ve sesiyle "BAHAR". Ayşe Kulin ilk defa bir şarkı için söz yazmış, bence iyi ki de yazmış;

http://fizy.com/s/1b6dh9

Sen bana müjde misin umut musun sevgili
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bahar geldiğinde ben böyle mi olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabii ki ben böyle olduğum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var
Sen bana vaat mısın lütuf musun sevgili
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var

1 yorum: